Thursday, October 27, 2005

Which movie villian are you?

I know this is unoriginal, and I apologize but I am terribly busy. I haven't posted since Tuesday and I wanted everyone to know that I am still alive and well.
So when you get a chance, take this quiz and find out which movie villian you would be?
And after taking the test I am freakin' Dr. Evil.







27 comments:

the duck said...

Biggest copout post evar!!! Oh, and yeah me for being the first to comment. I'll go take that test and we'll see how it shakes out.

mrshife said...

Keep it up duck, and I will be serving you cat of the month at my party tomorrow.

Jon said...

Once again, I am Agent Smith from The Matrix. Which is odd, because a good number of people have told me I look like the guy (with the right sunglasses, of course).

mrshife said...

Yes, I can see that Jon, especially after looking at your wedding photos.

the duck said...

Tommy DeVito from Goodfellas. Hmm... I wouldn't have guessed that. What do you mean I'm funny? Funny like a clown funny? Do I amuse you?

totolehero said...

hanibal lecter ???

that's totally hot!!

The Scarlett said...

I'm Lecter, too. Yeah, I'd be a pretty good Lecter ... except for that flesh-eating 'technicallity.'

totolehero said...

hey mrshife (totally off topic) why is humanity critic no longer on your links ???

actually, i always wondered what human flesh would taste like.. not that i would ever go out and hunt one down to barbeque-it, but just curious... haven't you ??

mrshife said...

No, the taste of human flesh has never stirred my curiousity, but there are other things that I have thought about it that are just as disturbing.

sc said...

Tommy DeVito: "Sure, mom, I settle down with a nice girl every night, then I'm free the next morning."

totolehero said...

aren't you going to share the thought mrshife ???

bbt, do you guys think that i'm a psycho for being curious ?? should i never say that in public ??

totolehero said...

i meant btw, not bbt...

mrshife said...

Well here is the answer to your question totolehero, more often than not people have said that something tastes like shit or piss, so I always wondered how bad does shit or piss taste like? Just curious, but by no means do I intend to find out the answer.

totolehero said...

that's awesome mrshife!!
i think i like you a little more today...

maybe i'll try it out !!! hahaha

Chairborne Stranger said...

Hey, I';m Norman Bates from Psycho. Go figure.

Totolehero, I don't think you're psycho. I usually just wonder if you look as good in person as your blog picture.

Max said...

Another Lector here. I was kind of hoping for, you know, something different and fun, but when you got it, you got it.

"You're in shock right now, Will."

Phats said...

Jack Torrence from the shining, hmm here's johnny!

totolehero said...

@chairborne, i think i'm hotter than just a pair of legs, but i'm nothing spectacular... in good time, i will decide to post a real picture of me... just be patient!
thanks for thinking of me as a non-psycho... i was scared for a bit here...

dashababy said...

I too have wondered what human flesh might taste like but then we all know it probably tastes like CHICKEN!

dashababy said...

oh yeah, I am O-ren Ishii from Kill Bill vol.2. (Lucy Lu)
At least I got to be a girl.

auburn said...

Agent Smith from The Matrix. I'm a virus...nice...

coloradohurricane said...

I, too, seem to be Hannibal Lecter. To the rest of you hannibal wanna-be's- sorry, I work alone.

SuperSpyGal said...

I'm Freddy Krueger !!...wtf??...dammit I knew I shouldn't have lied on the sexual fetish question !!

Scottish Toodler said...

I was Freddy Kruegar and then Gollum... so I have to go hang myself now... geez... At least you got to be a funny one!!! I am so bummed, btw, that someone else won the nude Quincy photos...

dorna! said...

Agent Smith - I'm a virus, and a sensibly turned out one too - yay! *feeble cheer*

Well at least I have a virus - that's for sure. Hmmm, more cough meds for me...

Darius Torque said...

Yep...figures...I'm a Lecter.

Ummm...'spose we could organise a Lecter recipe idea session for all the other Lecter's out there.

Baked buttocks anyone???

cher said...

Reagan from the exorcist. and i forgive you for the cop out post. i personally like the quizes. i think they're fun!